marți, mai 10, 2011

vise

Am visat numai mantre si rugaciuni scrise pe placute ciudate. Pentru cei suferinzi, pentru cei saraci, pentru nu mai stiu cine si ce.. nenumarate rugaciuni. Ma trezeam si adormeam la loc, rugaciunile nu se opreau.

Apoi un vis ciudat din care nu-mi aduc aminte decat strazi vechi si in ruina. Si o casa in care am intrat... O femeie intre doua varste bolnava de cancer care era iubita de doi barbati. Ei incercau sa o salveze cred, iar ea le spune ca e ok...

Calota craniului meu pare prinsa de electricitate. Pare ca va sari in aer. Nu ma pot opri, parca mantra se recita in continuu in mintea mea. Vreau sa inchid ochii, sa ma asez si sa stau. Dar senzatia continua, nu se opreste. Am obosit deja.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.