luni, mai 16, 2011

vieti 1

Nu am indraznit sa speculez asupra vietilor anterioare pana acum. Ceea ce poate insemna doua lucruri. I am losing it... sau e bine sa ai an open mind.

De curand am inteles ca sufletul meu nu e nici femeie, nici barbat. A explorat cumva ambele ipostaze. Am mai inteles ca in natura mea este multa inocenta. Si liniste. Desi ma las prinsa in maya, sufletul meu pare sa vina din alt timp.

Cred ca in cele mai multe dintre vieti (daca au fost) am fost barbat. Si am fost uimita pana la tacere de perfectiunea naturii, in fiecare viata. De altfel cand eram copil vorbeam cu vantul si credeam ca copacii sunt fiinte vii care se pot misca si tranforma intr-un fel de oameni. Cred ca am avut un vis asa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.