luni, mai 16, 2011

vieti

A fost ceva incredibil. Eram epuizata mental cumva asa ca am atipit la pranz. Mantre peste mantre in capul meu se recitau singure. Iar in somn am accesat o stare de constiinta intre somn si trezie. Si aveam o senzatie fenomenala. Imi venea sa rad (rad in somn destul de frecvent), dar de data asta era altceva. Eram foetus, ma vedeam cu capul tuguiat si abia format de foetus, cu picioarele stranse si un curent de emotie imi strafulgera corpul. Lumina parea filtrata ca prin abdomenul mamei. Si a fost un fel de ras al corpului, fara a rade de fapt, ci tremurand si simtind rasul adanc in mine... nu stiu cum poate fi descris. Dar m-am gandit ca asa radeam in uter.

Copiii rad in uter???? Eu cred ca radeam...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.