duminică, mai 08, 2011

fara titlu

Am avut acest thanatos in viata mea pentru aproape un an. Vise pline de moarte si intuneric, lipsa poftei de viata, de iubire, energia mea era atrasa intr-o gauira neagra si refuza sa mai revina. Simteam ca imbatranesc, ca ma indrept catre un sfarsit, ca totul devine mai fad, inclusiv eu si nevoile mele.

Am contemplat ideea unei depresii, simptomele se asemanau. Plus se adauga o mica anxietate. E usor sa pui diagnostice. Mai greu e sa intelegi ce naiba se intampla cu tine.

Au trecut visele pline de crime... intr-o parte a paduri era calm si era viata, erau lupi si lei... M-am intors acasa. Si iata-ma plina de viata si de dorinta de a patrunde dincolo de senzatii, prin pasiune intr-o noua dimensiune a simtirii. Plina de energie si sexualitate si iubire de natura si dor de inaintat in explorare.

Azi am avut intalnire cu Buddha.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.