duminică, martie 18, 2007

ma transform

















Sunt mult prea idealista in viata si idealismul asta de fapt nu merge. Lucrurile se rezolva din nevoi imediate si presiuni de moment.
Am constatat ca degeaba cred in unicitate, iubire, adevar... Ele nu exista cu adevarat. Nu in forma lor absoluta. Nu exista pur si simplu. Ele nu fac minuni, nu schimba pe nimeni... Nu exista credinta care sa miste muntii. Nu exista iubire care sa vindece. Nu exista dragoste care sa imbrace si sa hraneasca. E doar un mit!
Cred ca nu mai vreau sa fiu terapeut. E o iluzie. E ca si cum ai fi preot: crezi in ceva mai inalt care insa nu face nici o minune.

NU cred ca oamenii se mai intalnesc in alta parte decat pe pamant. Nu cred ca isi pot oferi unul altuia decat ceva timp. In rest nu prea au ce sa ofere.

Nu mai cred in sens. Cred ca sensul copiilor pe lumea asta e numai sa continue teatrul asta. Sa urmeze aceleasi scenarii pe care mame si tati le inscriu in mintea lor din prima zi de viata.

Cred ca oamenilor le e frica de ei insisi. Eu nu mai vreau sa respect pe nimeni. Si nici pe mine. Mai ales sa inteleg... Sa intelegi implica toate cele de mai sus, pe care eu tocmai ce le-am negat. Vreau sa fiu singura si sa uit toate astea. Si sa nu trebuiasca sa mai vorbesc.

A avut vreun sens prezenta mea in viata ta? A schimbat vreodata ceva? Am pus suflet: s-a miscat vreun fir de praf? S-a prefacut vreun noroi in aur?

Ma transform in nimic si as vrea sa am puterea sa raman asa. Nimeni si nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.