luni, martie 19, 2007

Minunea

Cica exista minuni. Mi s-a povestit despre un copil care si-a propus sa se lupte cu "oamenii rai" si visa in fiecare noapte ca se lupta cu extraterestrii. Si asa s-a vindecat de o tumoare la cap care trebuia sa il ucida in cateva luni. Tumoarea a disparut in totalitate.

Apoi despre o persoana in carne si oase care putea misca obiectele fara sa le atinga.

Mintea este cea care transforma. Daca tu crezi suficient.

In plus exista posibilitatea sa creezi in interiorul tau... o mandala. Echilibru.

Cineva, un maestru zen, transforma moleculele de apa in forme mandalice cu ajutorul gandului. Eu cateodata simt ca sunt formata din cristale perfecte.

Am adaugat un link catre Falun Dafa. I-am vazut in Herastrau. Si le-am cunoscut povestea de pe site-ul Amnisty International.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.