miercuri, martie 14, 2007

a contine

Prima oara cand am auzit acest concept mi s-a parut ca suna a revelatie. Si m-am gandit ca nici macar nu il pot "cuprinde tot". Asa sunt unele cuvinte, sunt magice :)

Te poti contine pe tine?!

Acum am inteles unde se risipeste energia din interior. Sau de ce nu are consistenta... Intai trebuie sa o contii. Sa ia loc in tine, sa ii poti da spatiu, apoi forma.. Apoi o asezi in exterior... cred ca in gesturi intai... si in ochi... Apoi in lucruri si creezi de la sensuri la forme, poti sa creezi tot ce vrei tu.

Eu intai am sa ma creez pe mine sa pot contine toata aceasta energie si sa iau forma, energetica. Am "pus mana" pe ea: e reala! Acum o asez in corpul meu si ma asez si eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.