luni, iunie 27, 2011

isis

On her Temple in Sais is inscribed ‘I, Isis, am all that has been, that is or shall be; no mortal man hath ever me unveiled’
Isis este zeita tuturor lucrurilor manifeste.

Pentru ca un lucru nou sa apara in viata ta trebuie sa ii faci un spatiu. Un spatiu mental, curat si dedicat.

Modelez lutul si e ca si cum un spiridus care traieste adanc in corpul si in psihicul meu prinde viata si se exprima in mine. Sunt plina si vie si simt ca acest spiridus ma umple dinauntru si ma face prezenta, mai subtila, mai conectata la lume.

Am trecut la nivelul capului si m-am reintors la inima. Dar inima se manifesta acum si prin corp si prin gandirea mea.

E un nivel profund al psihicului meu, foarte subtil, care dormea in mine. Tot mai viu, mai vibrant, prin maini, prin culori.. e un spiridus in mine.

Fac loc lucrurilor care vin. Isis face ca noul sa se manifeste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.