vineri, octombrie 19, 2012

instincte

De cand mi-a picat in mana Wilson, On Human Nature, fara a fi in nici un fel un fan la inceput, ma lovesc peste tot de Darwin si de psihologie evolutiva. Lucru foarte bun, pentru ca am o alta perspectiva. Perspectiva mea e mereu in schimbare, de aceasta aveam nevoie pentru a completa intelegerea mea.

Traduc Stevens. Arhetipuri si instincte, sunt in mijlocul unei revelatii, pe care nu o pot verbaliza decat intr-un mod idiot (am incercat sa explic, lumea nu a fost foarte impresionata, nici eu :)) Dar e un lucru mare, e un lucru care a schimbat ceva foarte subtil, insa decisiv, in mine. A schimbat atitudinea mea fata de mine si fata de instinct. Fata de instinctul de crima, instinctul de a supravietui, de agresivitate, de altruism, cuplu, nevoia de iubire, de urmasi. Wow ce simple si sunt lucrurile duse la nivelul lor bazal, fundamental. Ce sens au! Cat de usor te scapa din dualismul si fabrica culturala de nonsensuri (scrisesem prima oara sensuri :)).

Inca ceva, insa merita o postare separata. Natura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.