duminică, septembrie 11, 2011

3 wisky si 5 shoturi

Obosita, dar mai mult solicitata emotional la maxim, m-am lasat consvinsa de prietena mea G. sa vin la ziua ei de nastere. Conteaza, asa ca am fost acolo. Am ajuns acasa si spre surprinderea mea nu am dormit toata noaptea. Ci am plans. Nu am idee daca beau cand nu imi dau seama ca vreau sa plang sau plang cand beau. Dar mi-a devenit atat de clar cat de mult ma doare durerea tuturor acelor oameni (de la azilul de batrani). Cat de acuta este pentru mine orice rezonanta alaturi de ei. Credeam ca faptul ca sufletul meu, fiinta mea rezoneaza face ca undele sa se propage in eter, eu ramanand doar cu constiinta acelei trairi imense. Insa cu luciditatea fara cenzura data de alcool, am deschis cutia de vibratie. Si am plans. O noapte intreaga. Dimineata cutia era inchisa. Dar eu mai abatuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.