duminică, decembrie 14, 2008

tu suni

Tu suni si eu ma intreb de ce nu pot sa dau drumul acestei legaturi. Nu iti raspund, dar tocmai din cauza asta mi se face si mai dor. Am facut o greseala sau nu, habar nu am daca trebuie sa te las sa pleci din viata mea. Simt ca imi incalc promisiunile si iar sunt necinstita cu oamenii la care tin si astfel nu pot accepta in sinea mea nici sa raspund, nici sa te sun.
Mi-e dor de tot ce a fost frumos. Mi-e dor de cat de frumos a fost sentimentul de a fi cu tine in gand. Si mi-e teama sa nu sparg cristalul asta. Trebuia sa se fi incheiat de mult, stii prea bine, dar avem nevoie sa ne cautam. De ce?
Simt ca nu s-a incheiat. Nu pot face insa un pas in nici o directie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.