miercuri, mai 07, 2008

diferit si asemenea

Pentru mine aici este o alta lume. Si nu ca oameni sau cultura. Locul insusi este fara timp. Eu nu mi-am gasit inca un ritm. Si mi-e teama ca va veni octombrie si eu abia atunci voi zice ca stiu ce se intampla cu mine aici.

Este mult aer curat si spatiu. Lumea nu se inghesuie nicidecum pe o bucatica de pamant. Totul este intins si raspandit. Cat vezi cu ochii e mare, o mare mult prea linistita. In spate ai muntii... cat vezi cu ochii. Aer diferit, lumina diferita. Culorile par mai intense si aerul mai straveziu. Marea e foarte albastra.

Sosele, sosele, sosele... am mers un infinit de kilometrii pana aici. Sunt in Belek de ieri. Multe terenuri de golf aici, padure, cer senin. Am parcurs Antalia de Sud de la un capat la altul aproape. E foarte mare si extraordinar de frumoasa. Nici nu am mai facut poze in ultimul timp. Am renuntat. Locul asta ori iti intra in suflet, ori il tragi in poze si il uiti in vreun album. Intr-0 ora trebuie sa plec iar, sa vedem inca vreo 7 hoteluri de 5 stele. Aici sunt hoteluri de 5 stele cum sunt ciupercile dupa ploaie. Si nimeni nu pare foarte deranjat. In fiecare an mai apare unul. Si toate sunt pline in fiecare an. In special de rusi :)

Nu asta e frumos la Antalia. E adevarat ca asta adauga la peisaj pentru ca se construiesc tot felul de cladiri cu designuri care mai de care, unele mici bijuterii. Dar Antalia e frumoasa cu muntii ei si padurile, cu mirosul de iasomie, cu marea cea mai albastra. Mici golfulete unde muntii intra in mare, insulite si vapoare care le dau ocolul sau se opresc si pescuiesc. Porturile vechi sunt frumoase. Intr-un fel ma simt ca acasa, dar intr-un vis frumos. Locurile sunt altele dar eu sunt acasa. E si foarte diferit. Respir diferit, dorm altfel, ma simt pe mine altfel. Iar mintea mea nu prea ma mai deranjeaza cu ganduri lungi. E un acord frumos intre noi :)

Abia incepe sezonul. Mai imi ies 3 riduri, parul mi s-a tocit... Inca nu mi-am intrat in ritm aici. Va trebui sa ma adaptez orasului asta lent si spatios. Lumea e relaxata si calma. Mai putin colegii mei :) Vreau sa ma pot tunde, sa imi gasesc un mod de a face lucrurile. Stau in hotel de 5 stele si mi se pare ca nu am nici un pic de confort. Ca nu am lucrurile de care am nevoie. Dar de fapt nu am timp pentru ele. Nu stiu ce sa fac mai intai pentru mine si mai ales uit care e mai important.

Acum voi sta pe balcon la aer si soare. Sper sa nu ma deranjeze nimeni :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.