joi, aprilie 26, 2007

Iluzii

Am tot felul de intuitii si idei, imi vin in minte mereu "sensuri" noi. Am senzatia ca, da, acum stiu ce e de facut. Si ce naiba e de facut??

Ce frustrata si furioasa eram ieri la terapie. De ce trebuie sa caut eu raspunsuri? Si sa ma intreb si dupa ce e? OK, am inteles ca mi-e frica. Vreau sa imi asum trairile si intelegerea asta. Am hotarat sa merg la munte pentru asta.

M-a intrebat ce am nevoie si ce imi lipseste. Singura diferenta esti tu. Imi lipsesti tu. Ma gandesc sa renunt. Sa imi iau drumul meu in serios, numai eu. Sa astept o noua completare, altcineva care sa ma completeze. DAR NU POT. Nu vreau sa fac o alegere din care sa nu ma mai pot intoarce. Desi si asta e absurd: viata merge in drumul ei si se intoarce cum vrea ea. Ar trebui sa am incredere in viata si sa nu ma mai ingrijorez de nimic.

Insa e atat de profund uman sa nu vreau sa te pierd. :((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.