marți, august 04, 2009

Antalya

Ce-i mana pe ei in lupta, ce-a dorit acel Apus????

Nici eu nu mai stiu. Cumva pe masura ce trece timpul imi dau seama cata nevoie am avut de fiecare din aceste ore petrecute departe, cat de mult se aseaza lucrurile in interiorul meu si prind sens sentimentele mele fata de lume. E un drum care pe masura ce timpul trece ma duce tot acasa. Imi vine in minte povesrea alchimistului lui Cohelo. Si ma gandesc cat de departe ma poarta pasii si totusi din ce in ce mai aproape de casa. Ca si cum mi-ar vwni mintea la cap :)

Insa in acelasi timp, se formeaza tot mai multe legaturi si se aduna tot mai multe amintiri cu greutate in locul meu de pribegie. Ma intreb ce fel de om sunt, voi putea sta departe de casa cu adevarat? Oare cat de mult timp. Orice decizie definitiva mi se pare imposibila. Crezi ca pot ramane aici mai mult de un an pus cap la cap?! Eu nu mai cred.

Mai stiu cate ceva in plus despre mine si oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.