miercuri, ianuarie 07, 2009

mai, ma dusei...

Ma dusei... si m-am intors. Lumea e mica. Am revazut Pamukkale si Aspendos, Demre si biserica Sf. Nicolae. A fost frumos. Imi plac calatoriile. Am avut in autocar numai oameni educati si simtiti cu care m-am simtit extraordinar. Si mi-au spus ca sunt un ghid deosebit :))

Ma bucur. Mi-a facut placere. Bineinteles am oferta sa ma intorc la vara. Tot ca si ghid cultural. Insa stau si ma gandesc daca nu mi-ar placea sa fac asta aici, acasa.

Cand lucrez cu grupurile, eu ma schimb si relatia mea cu oamenii se tranforma. E uimitor cum se lasa oamenii captivati de personalitatea mea, de zambetul meu si de placerea mea de a le impartasi din ce traiesc eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.