luni, martie 10, 2008

Un om si calul lui

Am visat un cal. Veneam cu el de acasa, de undeva din apropierea Bucurestiului, si alesesem sa il calaresc in loc sa iau autobuzul. Calul asta mi-era drag, ca parte din sufletul meu. Si intrata in Bucuresti, poate prin Pantelimon, m-am oprit in fata tramvaiului. Sa urc calul in tramvai?! Sau sa merg calare inca cateva statii pana in centrul orasului? Poate ma va opri politia. Cine a mai vazut oameni mergand calare prin oras? Un om si calul lui!

Eram eu diferita sau acesti oameni carora nu li se pare normal sa fii un om cu calul lui intre alti oameni fiecare cu animalul sau. Adevarul e ca insotit de sufletul tau cal intr-o lume creata artificial te vei simti chiar tu un pic nelalocul tau.


(http://www.hickerphoto.com/horse-photos-3372-pictures.htm)

Enigma a fost elucidata. Ce era atat de altfel la mine? Ma urmarea calul meu si eu credeam ca l-am lasat acasa. Ce mai Don Quijote! Macar de-acum nu o sa incerc sa il mai urc in tramvai..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.