duminică, decembrie 09, 2007

plecare

S-ar putea sa plec din Bucuresti. Pentru un timp destul de lung. Stiu acum ca e o alegere egoista, ca nimeni nu ma vrea plecata si sunt oameni care vor fi mai singuri fara mine. Am cautat sa plec in fiecare zi, mi-am dorit o noua experienta. Am simtit ca asa e corect fata de mine, sa plec. Si am crezut ca e usor. Dar... nu e.

Cred insa in libertatea lui a fi, cred ca, odata cu tine, un om va fi mereu cu tine, porti in tine conexiunea dincolo de spatiu si timp, ceva odata creat nu se poate in-crea. Se poate distruge, iar legaturile se pot distruge prin uitare, atunci cand nu iti amintesti... insa raman in tine pentru totdeauna.

E multa filosofie in modul meu de a trai, poate utopic, idealist. Viata este insa un joc si fiecare isi face regulile sale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.